Aktualności

Filtr

Informacja dotycząca funkcjonowania kompleksu sportowego "Orlik"

Najciekawsze statystyki o naszej szkole

Jestem uczennicą klasy ósmej i jakiś czas temu w związku z moim projektem stypendialnym przeprowadziłam wśród uczniów i nauczycieli naszej szkoły ankietę , z której dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy.
Statystyczny uczeń naszej szkoły ma brązowe włosy średniej długości, niebieskie oczy, nie nosi okularów i jest praworęczny. Nie lubi czytać książek, ale lubi oglądać horrory i komedie. Najbardziej lubi kolor czarny, uprawia siatkówkę lub piłkę nożną, a najchętniej je truskawki. Do szkoły ma nie więcej niż 5 km, ale najczęściej dojeżdża autobusem. Wakacje najchętniej spędziłby nad morzem. Raz w tygodniu uczęszcza na zajęcia dodatkowe. Lubi obiady ze szkolnej stołówki.
Statystyczny nauczyciel naszej szkoły ma niebieskie oczy, nie nosi okularów i pisze prawą ręką. Najchętniej odpoczywa na morzem czytając książki lub oglądając komedie albo filmy przygodowe, jego ulubionym kolorem jest niebieski, a z owoców najbardziej lubi truskawki. Większość ankietowanych nauczycieli pracuje w szkole ponad 30 lat i uważa, że jego zawód jest trudny.
Mam nadzieję, że wyniki mojej ankiety dotyczące statystycznego ucznia i nauczyciela naszej szkoły zainteresują czytelnika.

Aleksandra Mateusiak

Badanie fenomenu popularności piłki nożnej - projekt stypendialny Mateusza Kozłowskiego.


Nazywam się Mateusz i jestem uczniem kl III gimnazjum. W roku szkolnym 2017/18 brałem udział w projekcie "Mazowiecki program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych - najlepsza inwestycja w człowieka w roku szkolnym 2017/2018" pod opieką pani Anety Kosek. Chciałbym krótko przedstawić moje działania podjęte w ramach tego stypendium.
W listopadzie 2017 r. przeprowadziłem ankietę na temat popularności piłki nożnej wśród klas III, a jej wyniki przedstawiłem w szkolnej audycji radiowej w języku angielskim przez szkolny radiowęzeł.
Link
Na przełomie grudnia i stycznia 2017/2018 r. przeprowadziłem wywiad z nauczycielem wychowania fizycznego, a wyniki tego wywiadu przedstawiłem w formie prezentacji dla klasy III D.
Link
W lutym oraz marcu 2018 r. wykonałem prezentację multimedialną pt: "Piłka nożna - fenomen w świecie sportu" i przedstawiłem ją uczniom kl. III D w języku angielskim.
Link
W kwietniu wykonałem prostą instrukcję dla dziewcząt i zaprezentowałem ją koleżankom z klasy podczas jednej z przerw.
Link
W maju nagrałem film pt: "Jeden dzień z życia piłkarza w naszej szkole" w języku angielskim.
Link
Podczas realizacji projektu stypendialnego nauczyłem się i poszerzyłem swoją wiedzę na temat piłki nożnej oraz udoskonaliłem swój język angielski.

Mateusz Kozłowski

Poznanie preferencji muzycznych uczniów – projekt stypendialny Sebastiana Kraska


Nazywam się Sebastian i jestem uczniem klasy II gimnazjum. W roku szkolnym 2017/18 brałem udział w projekcie „Mazowiecki program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych- najlepsza inwestycja w człowieka w roku szkolnym 2017/2018” pod opieką pani Anety Kosek. Chciałbym przedstawić w skrócie wszystkie moje działania podjęte w ramach tego stypendium.
We wrześniu oraz październiku ubiegłego roku zająłem się określeniem tematu projektu i zbieraniem informacji potrzebnych do jego realizacji. W listopadzie przeprowadziłem ankietę na temat preferencji muzycznych uczniów klas II.
Link do prezentacji
W grudniu wyjechałem do Teatru Muzycznego Roma w Warszawie na spektakl po czym przygotowałem recenzję i zaprezentowałem uczniom klas IIC/D.
Link do recenzji
W styczniu podsumowałem wcześniej zebrany materiał i przedstawiłem w szkolnym radiowęźle listę przebojów.
Lista przebojów
W lutym i marcu opracowałem prezentację multimedialną pt. „Wpływ muzyki na styl życia nastolatków” i przedstawiłem na forum uczniów klasy IID.
Link do prezentacji
W kwietniu i maju wykonałem miniksiążkę z wybranymi zespołami. Zaprezentowałem pracę na holu szkoły.
Link do książki
Podczas realizacji projektu stypendialnego nauczyłem się wielu ciekawych i związanych z muzyką ciekawostek oraz poszerzyłem swoje słownictwo w języku angielskim.

Sebastian Kraska