



Logowanie
Pogoda
Informacje ogólne
Organizacja pracy
Samorząd Uczniowski
Dokumenty i regulaminy
- Ceremoniał szkolny
- Regulamin korzystania z telefonów
- Załącznik do regulaminu korzystania z telefonów
- Procedury ewakuacji
- Program wychowawczo - profilaktyczny
- Plan ewaluacji wewnętrznej
- Wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego
- Regulamin korzystania z szafek
- Plan utrzymania i polepszenia warunków lokalowych i wyposażenia
- Procedury pomocy psychologiczno - pedagogicznej
- Procedury bezpieczeństwa w szkole - COVID 19 1.09.2021 r.
- Regulamin zdalnego nauczania
Świetlica szkolna
Zdrowie i profilaktyka
Pomoc psychologiczno - pedagogiczna
Biblioteka
Archiwum artykułów
- kwiecień, 2022
- marzec, 2022
- luty, 2022
- styczeń, 2022
- grudzień, 2021
- listopad, 2021
- październik, 2021
- wrzesień, 2021
- sierpień, 2021
- lipiec, 2021
- czerwiec, 2021
- maj, 2021
- kwiecień, 2021
- marzec, 2021
- luty, 2021
- styczeń, 2021
- grudzień, 2020
- listopad, 2020
- październik, 2020
- wrzesień, 2020
- sierpień, 2020
- lipiec, 2020
- czerwiec, 2020
- maj, 2020
- kwiecień, 2020
- marzec, 2020
- luty, 2020
- styczeń, 2020
- grudzień, 2019
- listopad, 2019
- październik, 2019
- wrzesień, 2019
- sierpień, 2019
- lipiec, 2019
- czerwiec, 2019
- maj, 2019
Znajdź Właściwe Rozwiązanie
„Znajdź Właściwe Rozwiązanie” to program profilaktyki palenia tytoniu dla uczniów starszych klas szkoły podstawowej i gimnazjum.
Celem głównym programu jest zapobieganie paleniu tytoniu wśród młodzieży szkolnej, zwiększenie wiedzy w zakresie szkodliwości dymu tytoniowego, kształtowanie umiejętności dbania o zdrowie własne i swoich bliskich, kształtowanie postaw asertywnych związanych z unikaniem czynnego i biernego palenia tytoniu.
Cele szczegółowe:
- Integracja grupy. Wyróżnienie liderów. Uzasadnienie i wzmocnienie postaw zobowiązujących do nie palenia.
- Ukazanie funkcjonowania ludzkiego organizmu i jego potrzeb, a przede wszystkim konieczność odpowiedniego odżywiania i czystego powietrza.
- Przekazanie wiadomości o zachowaniach asertywnych, uczenie się rozpoznawania swych zachowań oraz uświadomienie mechanizmów nacisku grupowego wraz z nauczaniem się sposobów odmowy.
- Uczenie rozpoznania odczuć przeżywanych w sytuacjach trudnych, uświadomienie mechanizmów konfliktu, jak również uczenie umiejętności radzenia sobie z problemami.
- Uczenie umocnienia poczucia własnej wartości w zbudowaniu pozytywnego myślenia o sobie i kształtowania ważnych umiejętności w kontaktach z ludźmi.
W roku szkolnym 2017/2018 program będzie realizowany w klasach VII szkoły podstawowej oraz II i III gimnazjum.
Elżbieta Bieniecka
Odsłony: 2705