Logowanie
Informacje ogólne
Organizacja pracy
- Rozkład dzwonków
- Dni wolne
- Terminarz zebrań z rodzicami
- Terminarz zebrań Rady Pedagogicznej
- Regulamin obowiązujący uczniów dojeżdżających do szkoły
- Harmonogram imprez i uroczystości szkolnych
- Szkolny zestaw programów nauczania
- Zestaw programów wychowania przedszkolnego
- Plan pracy 2023/24
- Konsultacje 2023/24
- Dyżury nauczycieli podczas przerw lekcyjnych
Samorząd Uczniowski
Dokumenty i regulaminy
- Statut szkoły
- Ceremoniał szkolny
- Regulamin Rady Pedagogicznej
- Regulamin korzystania z telefonów
- Program wychowawczo - profilaktyczny
- Wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego
- Regulamin korzystania z szafek szkolnych
- Procedury pomocy psychologiczno - pedagogicznej
- Procedury bezpieczeństwa w szkole - COVID 19
- Regulamin sali gimnastycznej
Świetlica szkolna
Zdrowie i profilaktyka
Pomoc psychologiczno - pedagogiczna
Biblioteka
Stołówka szkolna
Archiwum artykułów
- kwiecień, 2024
- marzec, 2024
- luty, 2024
- styczeń, 2024
- grudzień, 2023
- listopad, 2023
- październik, 2023
- wrzesień, 2023
- sierpień, 2023
- lipiec, 2023
- czerwiec, 2023
- maj, 2023
- kwiecień, 2023
- marzec, 2023
- luty, 2023
- styczeń, 2023
- grudzień, 2022
- listopad, 2022
- październik, 2022
- wrzesień, 2022
- sierpień, 2022
- lipiec, 2022
- czerwiec, 2022
- maj, 2022
- kwiecień, 2022
- marzec, 2022
- luty, 2022
- styczeń, 2022
- grudzień, 2021
- listopad, 2021
- październik, 2021
- wrzesień, 2021
- sierpień, 2021
- lipiec, 2021
- czerwiec, 2021
- maj, 2021
Ciekawi świata, czyli lekcje o handlu zagranicznym
Na lekcjach geografii uczniowie klas siódmych zgłębiali wiedzę o handlu zagranicznym, wspólnie zastanawiali się, czy zaprezentowane towary są importowane czy eksportowane, a także określali saldo bilansu handlu zagranicznego. Podczas zajęć uczniowie dowiedzieli się także, które towary wyprodukowano w Polsce i jak sprawdzić, gdzie powstał dany przedmiot.
Do lekcji pokazowej wystarczyły arkusze papieru, flamastry, artykuły codziennego użytku i imitacja banknotów służących do nauki i zabawy.
Dzięki takiej formie przyswajania wiedzy uczniowie poznali trudne, ale bardzo ciekawe zagadnienia, a także dowiedzieli się, dlaczego warto w pierwszej kolejności wybierać polskie produkty.
Małgorzata Kisiel
Odsłony: 12843