Logowanie
Informacje ogólne
Organizacja pracy
- Rozkład dzwonków
- Dni wolne
- Terminarz zebrań z rodzicami
- Terminarz zebrań Rady Pedagogicznej
- Regulamin obowiązujący uczniów dojeżdżających do szkoły
- Harmonogram imprez i uroczystości szkolnych
- Szkolny zestaw programów nauczania
- Zestaw programów wychowania przedszkolnego
- Plan pracy 2023/24
- Konsultacje 2023/24
- Dyżury nauczycieli podczas przerw lekcyjnych
Samorząd Uczniowski
Dokumenty i regulaminy
- Statut szkoły
- Ceremoniał szkolny
- Regulamin Rady Pedagogicznej
- Regulamin korzystania z telefonów
- Program wychowawczo - profilaktyczny
- Wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego
- Regulamin korzystania z szafek szkolnych
- Procedury pomocy psychologiczno - pedagogicznej
- Procedury bezpieczeństwa w szkole - COVID 19
- Regulamin sali gimnastycznej
Świetlica szkolna
Zdrowie i profilaktyka
Pomoc psychologiczno - pedagogiczna
Biblioteka
Stołówka szkolna
Archiwum artykułów
- marzec, 2024
- luty, 2024
- styczeń, 2024
- grudzień, 2023
- listopad, 2023
- październik, 2023
- wrzesień, 2023
- sierpień, 2023
- lipiec, 2023
- czerwiec, 2023
- maj, 2023
- kwiecień, 2023
- marzec, 2023
- luty, 2023
- styczeń, 2023
- grudzień, 2022
- listopad, 2022
- październik, 2022
- wrzesień, 2022
- sierpień, 2022
- lipiec, 2022
- czerwiec, 2022
- maj, 2022
- kwiecień, 2022
- marzec, 2022
- luty, 2022
- styczeń, 2022
- grudzień, 2021
- listopad, 2021
- październik, 2021
- wrzesień, 2021
- sierpień, 2021
- lipiec, 2021
- czerwiec, 2021
- maj, 2021
- kwiecień, 2021
Międzynarodowy Dzień Książki dla Dzieci
Święto to zostało ustanowione przez Międzynarodową Izbę ds. Książek dla Młodych i obchodzone jest 2 kwietnia, w dniu urodzin Hansa Christiana Andersena. Tegoroczna edycja wydarzenia odbywała się pod hasłem: „ Jestem książką, przeczytaj mnie”.
W naszej szkole obchody Międzynarodowego Dnia Książki dla Dzieci miały miejsce w ostatnich dniach marca. Uczniowie i nauczyciele mogli obejrzeć wystawę książek słynnego duńskiego pisarza, a także wziąć udział w zajęciach czytelniczych zorganizowanych przez panie bibliotekarki. Starsze dzieci samodzielnie czytały fragmenty baśni Andersena, zgadywały ich tytuły, natomiast młodsze słuchały czytanych im baśni przez chętnych nauczycieli.
To wspaniała okazja, aby pokazać naszym podopiecznym, że czytanie książek nie jest takie straszne i że warto sięgnąć po książkę już od najmłodszych lat.
Agnieszka Podleś
Odsłony: 6248