Logowanie
Informacje ogólne
Organizacja pracy
- Rozkład dzwonków
- Dni wolne
- Terminarz zebrań z rodzicami
- Terminarz zebrań Rady Pedagogicznej
- Regulamin obowiązujący uczniów dojeżdżających do szkoły
- Harmonogram imprez i uroczystości szkolnych
- Szkolny zestaw programów nauczania
- Zestaw programów wychowania przedszkolnego
- Plan pracy 2023/24
- Konsultacje 2023/24
- Dyżury nauczycieli podczas przerw lekcyjnych
Samorząd Uczniowski
Dokumenty i regulaminy
- Statut szkoły
- Ceremoniał szkolny
- Regulamin Rady Pedagogicznej
- Regulamin korzystania z telefonów
- Program wychowawczo - profilaktyczny
- Wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego
- Regulamin korzystania z szafek szkolnych
- Procedury pomocy psychologiczno - pedagogicznej
- Procedury bezpieczeństwa w szkole - COVID 19
- Regulamin sali gimnastycznej
Świetlica szkolna
Zdrowie i profilaktyka
Pomoc psychologiczno - pedagogiczna
Biblioteka
Stołówka szkolna
Archiwum artykułów
- marzec, 2024
- luty, 2024
- styczeń, 2024
- grudzień, 2023
- listopad, 2023
- październik, 2023
- wrzesień, 2023
- sierpień, 2023
- lipiec, 2023
- czerwiec, 2023
- maj, 2023
- kwiecień, 2023
- marzec, 2023
- luty, 2023
- styczeń, 2023
- grudzień, 2022
- listopad, 2022
- październik, 2022
- wrzesień, 2022
- sierpień, 2022
- lipiec, 2022
- czerwiec, 2022
- maj, 2022
- kwiecień, 2022
- marzec, 2022
- luty, 2022
- styczeń, 2022
- grudzień, 2021
- listopad, 2021
- październik, 2021
- wrzesień, 2021
- sierpień, 2021
- lipiec, 2021
- czerwiec, 2021
- maj, 2021
- kwiecień, 2021
Lekcja matematyki z Kopernikiem
#ProgramSzkolaPrzyjaciolKopernika #550rocznicaUrodzinKopernika
Dnia 10 lutego 2023 roku w klasie 6b przeprowadziłam zajęcia w ramach programu Szkoła Przyjaciół Kopernika. Na lekcji matematyki uczniowie utrwalali działania na ułamkach zwykłych i dziesiętnych. Pracowali w grupach. Każda grupa otrzymała kopertę z 8 gwiazdkami. Na 4 były podane przykłady do rozwiązania z ułamków zwykłych, na pozostałych z ułamków dziesiętnych. Po wykonaniu działań grupy otrzymały koperty z kolejnymi gwiazdkami, na których były podane poprawne odpowiedzi.
Ta cześć lekcji była wstępem do kolejnego działania – poznanie sylwetek uczonych związanych z Mikołajem Kopernikiem. Polegało ono na ułożeniu puzzli z ich postaciami i krótkim opisem. Grupy otrzymały po jednej kopercie. Po ułożeniu puzzli uczniowie nakleili je na przygotowanej kartce i głośno odczytali informacje nt. „swojego” uczonego.
Kartki z naklejonymi puzzlami stały się częścią gazetki klasowej.
Podczas całej lekcji towarzyszył nam Mikołaj Kopernik, w którego postać wcieliła się Cecylia Pons. Gośćmi na lekcji byli p. dyrektor Barbara Grabowska i p. wicedyrektor Marek Skierczyński. Były również obecne p. pedagog Aneta Gąsior i p. psycholog Anna Rurka, dzięki którym mamy zdjęcia i film.
Dorota Skierczyńska
Odsłony: 607