



Logowanie
Pogoda
Informacje ogólne
Organizacja pracy
Samorząd Uczniowski
Dokumenty i regulaminy
- Ceremoniał szkolny
- Regulamin korzystania z telefonów
- Załącznik do regulaminu korzystania z telefonów
- Procedury ewakuacji
- Program wychowawczo - profilaktyczny
- Plan ewaluacji wewnętrznej
- Wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego
- Regulamin korzystania z szafek
- Plan utrzymania i polepszenia warunków lokalowych i wyposażenia
- Procedury pomocy psychologiczno - pedagogicznej
- Procedury bezpieczeństwa w szkole - COVID 19 1.09.2021 r.
- Regulamin zdalnego nauczania
Świetlica szkolna
Zdrowie i profilaktyka
Pomoc psychologiczno - pedagogiczna
Biblioteka
Archiwum artykułów
- kwiecień, 2022
- marzec, 2022
- luty, 2022
- styczeń, 2022
- grudzień, 2021
- listopad, 2021
- październik, 2021
- wrzesień, 2021
- sierpień, 2021
- lipiec, 2021
- czerwiec, 2021
- maj, 2021
- kwiecień, 2021
- marzec, 2021
- luty, 2021
- styczeń, 2021
- grudzień, 2020
- listopad, 2020
- październik, 2020
- wrzesień, 2020
- sierpień, 2020
- lipiec, 2020
- czerwiec, 2020
- maj, 2020
- kwiecień, 2020
- marzec, 2020
- luty, 2020
- styczeń, 2020
- grudzień, 2019
- listopad, 2019
- październik, 2019
- wrzesień, 2019
- sierpień, 2019
- lipiec, 2019
- czerwiec, 2019
- maj, 2019
Europejski Tydzień Kodowania.
W dniach 5 – 20 października 2019 r. odbył się Europejski Tydzień Kodowania. Hasło tegorocznej akcji w naszej szkole: Programowanie to super zabawa! Wydarzenie organizowane jest w wielu krajach w całej Europie i ma na celu pokazanie wszystkim zainteresowanym, że programowanie jest twórcze i przydatne. We współczesnym świecie programowanie zajmuje coraz szersze obszary naszego życia. Nauka kodowania pozwala lepiej zrozumieć otaczający nas świat oraz zwiększyć swoje szanse na znalezienie interesującej pracy w przyszłości.
Nauczyciele prowadzący zajęcia przedstawili uczniom świat kodowania i inspirowali ich do działania i aktywności na komputerach, urządzeniach mobilnych, w Internecie, jak i bez użycia komputerów. W ramach zajęć młodsi uczniowie tworzyli programy i animacje w środowisku Scratch, wykonywali plakaty. Zdecydowanie trudniejsze zadanie mieli starsi uczniowie, którzy zmagali się z zastosowaniem pętli i funkcji w środowisku Python, oraz tworzyli strony internetowe. Uczniowie mieli możliwość poznania środowiska do tworzenia aplikacji na urządzenia mobilne z systemem Android.
Dzieci i młodzież z wielkim zaangażowaniem rozwiązywali łamigłówki programistyczne w serwisach internetowych wprowadzających w świat kodowania. Nawiązała się nawet ciekawa rywalizacja. Najaktywniejsi otrzymali dyplom.